Shop Mobile More Submit  Join Login
About Varied / Artist Member mukuro ikusabaFemale/United States Recent Activity
Deviant for 2 Years
Needs Premium Membership
Statistics 114 Deviations 3,070 Comments 5,919 Pageviews

Newest Deviations

egg

Favourites

commission o1 by galette-des-roiscommission o1 by galette-des-rois
~*~*~ cool art ~*~*~

Groups

Activity


happy birthday hamster overlord by Na1ya
happy birthday hamster overlord
okay so gundam's birthday was on the 14th (today is my queen's aka mukuro ikusaba's birthday) so i drew this on that day and i liked it holy heck
Loading...
2014 art improvement meme by Na1ya
2014 art improvement meme
looks like it's that time of the year again where we see exactly how much ive improved

im actually rly happy with my current art style (december) holy heck and im hoping to upload more of my traditional stuff that ive drawn lately soon?? heck yeah

blank meme by dustbunnythumper
Loading...
aaa yeah i just turned sixteen on the twenty first-- thank you those of you who sent me birthday wishes !! uvu

but as you can obviously see, im not rly active on here lmao

my computer is broken and idk when ill ever get a new one so ive only been accessing sites that i can get to easily through mobile so???

here's my instagram which im most active on- instagram.com/ikusabamukuro
dumb by Na1ya
dumb
ive been really stressed lately so i decided to sketch the babe that the entire internet has been obsessing over before sleeping

if you want to actually see me active, follow me on my instagram ( instagram.com/ikusabamukuro ) lmao
Loading...
dooodles by Na1ya
dooodles
dumb things i wont ever complete

top left: white haired anime boy trash aka nagito komaeda
top right: mami tomoe
bottom left: bipper
bottom right: a more android-ish penny i don't really know
Loading...
aaa yeah i just turned sixteen on the twenty first-- thank you those of you who sent me birthday wishes !! uvu

but as you can obviously see, im not rly active on here lmao

my computer is broken and idk when ill ever get a new one so ive only been accessing sites that i can get to easily through mobile so???

here's my instagram which im most active on- instagram.com/ikusabamukuro

deviantID

Na1ya's Profile Picture
Na1ya
mukuro ikusaba
Artist | Varied
United States
hi!! call me penny!

i am basically an egg
Interests

AdCast - Ads from the Community

Comments


Add a Comment:
 
:iconbeartie:
Beartie Featured By Owner Dec 21, 2014  Hobbyist Digital Artist
Happy birthday!
Reply
(1 Reply)
:iconinvader-777:
Invader-777 Featured By Owner Dec 21, 2014  Student Digital Artist
YOOO! BRO! HAPPY B-DAY!
Reply
(1 Reply)
:iconflufflyhate:
FlufflyHATE Featured By Owner Aug 27, 2014  Hobbyist Digital Artist
HeY DUDE REMEMBER ME ???? omg
Reply
(1 Reply)
:iconsoulslight:
soulslight Featured By Owner Jul 8, 2014  Hobbyist Digital Artist
licks
Reply
:iconsoulslight:
soulslight Featured By Owner Jul 8, 2014  Hobbyist Digital Artist
licks
Reply
(1 Reply)
:iconkitsunegirl333:
kitsunegirl333 Featured By Owner May 17, 2014
Thank you for the favorite! :iconninjahugplz:
Reply
(1 Reply)
:iconkyuuei-kun:
kyuuei-kun Featured By Owner Apr 5, 2014  Hobbyist Digital Artist
UGH LAUREN I CANNOT TAKE HOW MUCH YOU HAVE IMPROVED LIKE WOW SUCH TALENT WHAT THE HECKIE
Reply
(1 Reply)
:iconrovdjuur:
rovdjuur Featured By Owner Apr 5, 2014
watch klk
Reply
(1 Reply) (1 Reply)
:iconmosicofthenight:
MosicOfTheNight Featured By Owner Feb 6, 2014  Hobbyist General Artist
Thank you for watching my account. ^^
Reply
(1 Reply)
Add a Comment: